Оголошення Google: що таке оголошення Google і як вони працюють?

Кожну секунду в Google виконуються 2,3 млн. Пошуків , а більшість сторінок результатів пошуку містять оголошення Google. Оплачувані підприємствами, оголошення Google можуть бути надзвичайно ефективним способом просування відповідного, кваліфікованого трафіку на ваш сайт саме тоді, коли люди шукають типи продуктів або послуг, які пропонує ваша компанія.

У цій статті ви дізнаєтеся, якими є об’яви Google, як працюють об’яви Google і чому ви повинні запускати власні оголошення Google.

Що таке оголошення Google?

Google пропонує рекламу, яка відображається в результатах пошуку на google.com із використанням Google AdWords або реклами, які відображаються на інших веб-сайтах через Медійну мережу та програму Google  AdSense .

Нижче наведено приклад сторінки результатів пошуку Google   (SERP). Існує два розділи платних оголошень Google, один над “природними” чи ” органічними” посиланнями, а другий – у нижній частині сторінки результатів.

Спонсоровані результати чи оголошення (у червоному полі) позначаються зеленою міткою “Ad”. Результати, які відображаються нижче оголошень (у зеленому полі), називаються органічними результатами.

Компанія Google також пропонує показ медійних оголошень у Медійній мережі Google . Медійна мережа – це велика колекція зовнішніх веб-сайтів третіх сторін, які співпрацюють з Google і погоджуються надавати об’яви Google. Об’яви Google у Медійній мережі можуть бути в текстовому, графічному, відеоформаті або в мультимедійному форматі, і їх можна націлювати по-різному. Це включає ремаркетинг і банерні оголошення.

Якщо ви використовуєте AdSense , ваші об’яви будуть відображатися в вибраних областях на веб-сайті.

Чому Google Ads з’являється

Аукціон Google AdWords орієнтований на ключові слова – рекламодавці вибирають список ключових слів для націлювання, які відповідають їхнім діловим пропозиціям, слова, які люди найчастіше використовують під час пошуку свого продукту. Потім вони встановлюють ставку на ці ключові слова, обґрунтовуючи кожну ставку на суму, яку вони готові платити користувачеві Google, щоб натиснути їхню об’яву. Ця ставка, у поєднанні з показником якості, встановленим Google, залежно від якості запропонованої об’яви, визначає, які оголошення Google відображатимуться на виданні. Коли користувачі натискають оголошення, рекламодавець сплачує певну вартість ( вартість за клік або ЦЗК), яка розраховується відповідно до нижченаведеної формули:

Формула ЦЗК для оголошень Google

Тут починається термін Pay-Per-Click (PPC).

Аукціон AdWords

AdWords працює на аукціонній системі, яка відбувається кожного разу, коли користувач здійснює пошук за ключовими словами.

Щоб “виграти” аукціони AdWords і побачити рекламу Google для відповідних ключових слів, потрібно оптимізувати  показник якості та суму ставки . Чим вищий  показник якості , а й сума вашої ставки, краще  позиціонування оголошення . Наступні фактори (серед інших) впливають на показник якості:

  • Релевантність  вашого оголошення Google на пошуковий запит
  • Релевантність  ключового слова Google для вашої  групи оголошень
  • Релевантність  вашого оголошення на його цільову сторінку
  • Історичний  рейтинг кліків  ( CTR ) оголошення і його групи оголошень
  • Загальна  історична ефективність облікового запису

Існує також загальна користь від високої оцінки якості

  • Зниження витрат – Google нагороджує рекламодавців з високим показником якості, знижуючи ціну за клік (ЦЗК), допомагаючи поліпшити рентабельність інвестицій.
  • Вища експозиція  – коли ви маєте високий показник якості, ваші об’яви будуть показуватися частіше, на кращих позиціях на SERP – верхній і нижній частині сторінки. Це дає змогу отримати більше кліків і переходів,  не  підвищуючи ставки.

Для отримання додаткової інформації зверніться до цієї інфографіки, щоб краще зрозуміти, як працює аукціон AdWords.  

Вартість оголошень Google

Вартість оголошень Google варіюється в залежності від ряду факторів, у тому числі конкурентоспроможності ключових слів і промисловості, географічне розташування, якості рекламних кампаній і багатьох інших.

У США середня ціна за клік для пошукових оголошень Google у всіх галузях становить $ 2.32. В інших країнах середні витрати на оголошення Google часто набагато нижчі.

Реклама в Google за допомогою WordStream

Чи можуть об’яви Google відповідати Вашому бізнесу ? Швидше за все, так. У 2013 році 1,5 мільйона підприємств отримали 111 мільярдів доларів доходу від пошукових та рекламних інструментів Google. Реклама на google може бути надзвичайно корисна для будь-якої компанії з правильною стратегією. 

Google AdWords має безліч варіантів реклами і може бути складним. Багато рекламодавців борються із зобов’язаннями, необхідними для досягнення успіху за допомогою платного пошуку або рекламної реклами. Ось чому програмне забезпечення WordStream і безкоштовні інструменти виявилися безцінними для тисяч рекламодавців на Google.

Оцінювач ефективності AdWords: повністю безкоштовний аудит облікового запису AdWords

Для забезпечення максимальної ефективності ваших оголошень AdWords і кампанії, ви повинні знати , які кампанії роботи для Вашого бізнесу і де зробити improvements– WordStream в AdWords Performance грейдер  може допомогти вам зробити саме це.

Грейдер ефективності AdWords – це найбільш повний безкоштовний інструмент у своєму роді. Протягом 60 секунд або менше  показник ефективності AdWords  проводить ретельний аудит вашого облікового запису AdWords, визначаючи області, в яких можна вносити покращення, а також виділяти успішні області вашого облікового запису та їх порівняння з конкурентними показниками для вашої галузі.

Спробуйте безкоштовно скачати продуктивність AdWords AdWords .

WordStream Advisor: Тільки платформа Інтернет-реклами вам потрібно

Потрібно проводити постійний аналіз, оптимізацію та увагу, щоб зробити рекламу на Google максимально вигідною. Однак для багатьох малих підприємств і компаній з обмеженими ресурсами управління платними пошуковими кампаніями в AdWords може бути повноцінною роботою. Ось чому ми розробили  WordStream Advisor .

Наша власна 20-хвилинна робоча тиждень система дозволяє легко визначити області, в яких можна вжити заходів для поліпшення результатів і продуктивність кампанії негайно. Консультант WordStream  дозволяє керувати рекламними кампаніями Google AdWords, Bing Ads і Facebook з однієї централізованої інформаційної панелі, що дозволяє швидко відслідковувати різні кампанії через різні інтерфейси – просто ввійдіть до WordStream Advisor і візьміть під свій контроль рекламні зусилля в мережі місце.

Радник WordStream  налаштовує свої рекомендації на основі ваших поточних кампаній, історії облікового запису та інших елементів, індивідуалізованих для вашого облікового запису AdWords. Ви отримаєте елементи дії з конкретними, дієвими рекомендаціями та обов’язковими робочими процесами, які дозволять вносити зміни до свого облікового запису за лічені хвилини, що матиме негайний і потужний вплив на ефективність вашого облікового запису. Ви можете відстежувати зміни протягом часу та переглядати вдосконалення облікового запису завдяки нашим інтуїтивним візуальним звітам.

Спробуйте WordStream Advisor сьогодні з безкоштовним, без зобов’язання випробування  і подивитися, як ми можемо допомогти вам домогтися успіху з рекламою на Google.